zaterdag 27 juli 2013

Maison Romantique

Maison Romantique
 
Met trots en een beetje tegenzin , dus wat mij betreft een met gemengde gevoelens, sta ik deze maand in het Franse nummer van Maison Romantique .
Ik was een beetje teleurgesteld en wou het eerst niet kenbaar maken, misschien dat ieder ander nu denkt wat een onzin, maar ik had me toch heel erg op dit artikel verheugd en het viel mijzelf zo enorm tegen.
Nu een aantal weken verder en verschillende reacties aangehoord te hebben denk ik dat ik er toch wel tevreden mee moet wezen.
Wat is nu het geval, we hadden eigenlijk het hele artikel al op de computer binnen gekregen een maand ervoor en het zag er prachtig uit!!!
Toen we zelf het blad ontvingen schrok ik toch wel aan beetje aangezien ons huis heel veel ramen heeft en erg licht is qua kleur en lichtval.
Ons huis lijkt in de reportage erg donker omdat het artikel heel donker is afgedrukt, de muren lijken grijs en er zit een groene grauwe waas over de foto's .
Ik weet niet of het bewust is gedaan maar ik zelf houd juist van licht en open.
Maar goed, even een teleurstelling dus maar uiteindelijk ben ik er nu toch wel trots op want het is toch een eer om er in te komen staan!!
Hier wat foto's die geplaatst zijn alleen dan de orginele foto's !!!
 
 
 
 
 
 
 
 










 

10 opmerkingen:

  1. Ik heb het gezien, wij weten natuurlijk niet hoe het er in werkelijkheid uit moet zien, maar het komt bij mij wel prachtig over, zeer Victoriaans.
    Zo mooi allemaal!

    Groeten Janny
    Rozen van Papier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend jammer dat het tegenvalt!
    Maar wat een prachtige foto's van geweldige items! Mensen zullen hier echt wel doorheen kijken!


    Lieve groet uit het Zuiden,

    Nadine

    www.mylittlewhitehomebynadine.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net zoals mijn voorgangster, ik weet natuurlijk ook niet hoe jouw huis in werkelijkheid is....
    Maar ik vind het geweldig !!!!!! Vind vooral de plaatjes van je hal(?) zooooooo mooi...ben daar helemaal weg van! :)) Toch nog van harte Nienke ! Het is je echt gegund ! :))

    Groetjes,
    Simon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op zich natuurlijk al een hele eer om in zo'n magazine te staan. Maar ik begrijp je wel, je wilt natuurlijk overkomen zoals je het zelf ziet en voelt. Ik vind dit erg mooie foto's, geweldige sfeer. Wat heb je toch een mooie spullen.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil het wel even over doen hoor??!! ghehe
    komt goed schatje .. maar ik snap wat je bedoeld, je stelt je er iets bij voor en je ziet jouw huis op jouw manier en dan is het ineens zo anders, dat doet afbreuk aan jouw gevoel en trots.. Deze foto's zijn igg prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat je er super trots op mag zijn, en zeker als dit tegen valt hoe mooi zal het dan wel niet in het echt zijn!!! In een woord adembenemend!!!

    Wees er maar heel trots op want ik ben er helemaal verliefd op hoor!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love Victorian style, so beautiful!!
    Have a nice day for you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I just love your page.....it is so wonderful ! I have seen your lovely home in an german magazine!
    You home is one of the greatest i ever seen!
    Greetings from Germany!
    Lana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas heb ik Maison Romantique gemist dus ook jouw prachtige spullen.
    Op mij komt alles prachtig over hoor,je mag heel trots zijn.
    In welke hal sta je op de jaarbeurs, dan kom ik even kijken.
    En ik ga je volgen,snap niet dat ik je niet eerder ontdekt heb.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen